Izdvajamo

Hefta sa puno predprazničkih i prazničkih aktivnosti, a vrijeme izuzetno toplo za ovo doba godine. Pored velike želje da stignem na sve strane, ove hefte nisam uspio sve zabilježiti ili fotografisati. Mnoga dešavanja, proslave, zborovi, skupštine, godišnjice, fešte... su se dešavali ili dešavaju u isto vrijeme i nemoguće je sve propratiti.

Moj rođak Budo je pravio feštu bez nekog povoda, tek da se društvo okupi. Kod Bude i Ajše je ovo skoro pa tradicija, svake godine oni okupe svoju raju.

Pred Ćupu svaki put ide glavuša.

Meni, u posjetu, svrati puno moje raje. Neki me nađu kod kuća, a neki ne, zbog mojih aktivnosti koje radim.

U utorak uveče, prilično kasno, zove me jaran Budo Garibović i priča da je na fešti kod komšije. Kaže mi da slave 25 godina braka i da moram obavezno ovo zabilježiti. Ostavljam goste, uz veliko razumjevanje i odlazim do Familije Softić. Braćni par, Nedžad i Firdesa Softić su slavili 25. godišnjicu braka. Sinovi Aladin i Elvedin su ponosni na svoje roditelje. Tim kozarac.eu čestita, Nedžadu i Firdesi, godišnjicu braka sa željom da se ovako fotografišu i za 50 godina braka.

Lovna sezona traje, a ja nisam morao daleko da idem da bih fotografisao lovce. Našao sam ih u mom voćnjaku.

Ove hefte sam nekoliko puta prolazio starom cestom kroz Kozarušu. Autobuska stanica, neznam kako sad zovu ovu stanicu, dok sam ja putovao autobusom zvali smo je Sušići (kod Smajla Sušića), dobila je novu nadstrešnicu ili čekaonicu. Par puta sam se zaustavljao nebi li doznao ko je izgradio ovu čekaonicu. Najzad sam našao Hajru i ona mi reče da je njen sin dao dozvolu da se na njegovoj zemlji postavi  čekaonica. Reče mi da je Beton Gal postavio, a ko je finansirao ovo nije mi znala tačno reći. U svakom slučaju ovo je lijepo vidjeti na autobuskoj stanici, a kako bi bilo lijepo da ovo ima na svakoj autobuskoj stanici oko Kozarca.

Da nije sve pozitivno u Kozarcu kazuju ove dvije fotografije. Za one koji ne prepoznaju gdje je ovo fotografisano, ovo je pijaca u Kozarcu kad nije pazarni dan. Četvrtkom trgovci pokušavaju sve ovo prikriti od posjetioca ali im neide baš od ruke, a drugim danom ko ovuda prođe vidi ruglo od pijace.

Neznam ko je odgovoran za ovo ili ko bi trebao ovo ruglo da ukloni i uredi pijačni prostor koji bi odgovarao ovom vremenu. Nemogu nikog da prozivam osim onih inspektora koji, četvrtkom, ovuda kruže i kažnjavaju ili još neko ko naplaćuje placarinu za ovako nešto a ništa ne poduzima da se ovo popravi.

Ovih dana sam bio u kontaktu sa organizacijom "Humano Brdo" oni su provodili akciju Paketi 2013

Slijedi izvjestaj od koordinatora prof. Ljumanovic Selmira

Okončana je još jedna humanitarna akcija Humanog Brda, u periodu od 23, 24 i 25 decembra 2013 god, na području Grada Prijedor.

Sedamdeset najugroženijih porodica je obradovano paketom u vrijednosti od 50 eura i sa jednom vrećom brašna.

U Bišćanima  je podijeljeno 10 paketa, 9 u Čarakovu, 9 u Rakovčanima, 7 u Ćeli, 6 u Rizvanovićima,
5 u Puharskoj, 4 u Hambarinama, 4 u Donjoj Ljubiji, 2 u Raškovcu, 2 u Zecovima, 2 u Prijedoru, 2 u Kevljanima, 2 u Kozaruši, 2 u Kozarcu, 1 u Brđanima,1 u Urijama,1 u Tukovima i  1 u Gomjenici.

Paketi sadrže osnovne higijenske i prehrambene artikle, kao i slatkiše za djecu. Svi korisnici su bili prijatno iznenađeni posjetom koordinatora Humanog Brda. Sretni su što imaju sve što im je potrebno za idući mjesec i što se imaju u koga pouzdati ukoliko budu u teškoj situaciji.

Svi su jako zahvalni zbog skromne, ali značajne životne pomoći. Humano Brdo je srce Prijedora i uvijek će,kao i do sada imati razumijevanja za one kojima je pomoć zaista potrebna.

Kupljeni produkti su iskljucivo domaće proizvodnje pod naznakom ”Kupujemo, koristimo domaće”. Na ovaj način podrzavamo domaću proizvodnju kao i naše distributere hrane i artikala.

Ovo je ujedno i zadnja ovogodišnja akcija. Hvala svim članovima i donatorima koji su doprinijeli da se ova akcija uspješno provede. Hvala Seadu Kadiriću Dudi koji je ovom prilikom donirao 10 vreća brašna.

Vaš Radni Team Humano Brdo 2010

Dedic Sulejman  50 €
Golubic Rasim 50 €
Jasmina Rizvanovic 50 €

Ja sam sa Selmirom kao vodić, on nije znao gdje stanuju porodice koje su bile na spisku za pomoć, obišao sedam socijalno ugroženih osoba i porodica.

Pakete su dobili:

Jakupović Snježana supruga od Rajkuša -  Kozarac

Medić Senad - Kozarzša

Mujkanović Tima - Mujkanovići

Hodžić Hamed - Brđani

Forić Mehmed - Forići

Džaferović Zuhra - Kevljani

Fazlić Safija - Hadžići

Kad smo došli kod porodice Fazlić Safije, njen sin Meka i šofer koji je prevozio pakete su se prepoznali. Nakon dugo godina, a bili su borci 17.Krajiške Brigade, su se sreli i pored skrivanja od nas posmatrača suze su potekle. Humano Brdo, sve čestitke za ovako lijepu akciju. Drago mi je da sam bar malo pomogao u ovoj akciji.

Danas sa četvrtka sam požurio na Debeli Brijeg gdje se održavala Izvješatajna Skupština PD Mrakovica. Kad sam stigao već je bilo dosta članova i onih koji nisu članovi. Lijepo vrijeme je bilo pogodno za izlet do D.Brijega.

Skupština je počela, malo neobično u našem društvu, tačno u 12 sati. Poslije uobičajenih pozdrava i usvajanja dnevnog reda, Hamdo Kahrimanović je podnio izvještaj o radu ovog društva u 2013 i onda za svih 11 godina poslijeratnog rada i aktivnosti. Zahvalio se, u ime PD, svima koji su svojim radom ili donacijama doprinjeli da ovo društvo danas bude ovo što jest. Zatim su slijedili ostali izvještaji koji su predviđeni u izvještajnoj skupštini.

Predsjednica PD Mrakovic, Indira Kapetanović je pročitala koje aktivnosti su planirane u 2014.

- Investicione aktivnosti:

- smještajni kapacitet - treća lamela

- radovi na balkonima - pod

- održavanje puta, vodovoda, okoline

- saniranje temelja wc-a

- tekuće održavanje

- Društvene aktivnosti:

Obilježavanje planinskih staza: Bukovac-Badanj-Benkovac, Patrija-Kolska-Ćimine lipe-Bešića poljana-Vidikovac-Rajkovići, Jankovići-Previja-Starenica-Badanj, Stara Pilana-Badanj-Debeli brijeg. Ukupno oko 40km.

Obilazak transverzala, izleti, ostala druženja:manifestacija "Dani zime na Kozari 2014.", Cazin, Sanski Most, Lisac-Zenica, Pozdrav proljeću-Kozara, Tuzla, Živinice, Transverzala našeg društva (august mjesec), nekoliko puta preći staze Kozare, Mrakoviva, Gola planina, Zečiji kamen, Bešića poljana, Kozarački kamen...

Aktivno se uključiti u obilježavanje međunarodnih datuma: Svjetski dan voda, Dan planete zemlje, Svjetski dan životinja, Međunarodni dan planina, Svjetski dan zaštite čovjekove okoline...

Planinarski podmladak: nastaviti saradnju sa OŠ Kozarac, organizovati obuku za mlađe članove.

Saradnja sa ostalim institucijama i udruženjima:

-Planinarski savez RS-BiH, Grad Prijedor, Uspostavljanje novih kontakata sa planinarskim društvima iz BiH i inostranstva.

Skupština je donijela odluku da se zabrani pušenje i uvođenje životinja u prostorije Planinarskog doma.

Poslije su svi posluženi gulašom, a kakv je gulaš bio dovoljno je reći da ga je Mića Talundžić pravio. Zatim zabava uz muziku uživo.

Danas četvrtak poseban, lijepo vrijeme, puno raje došlo za novogodišnje praznike. Srdačni susreti i kratki razgovori dođu kao mehlem na ranu. Danas smo svi nekako sretni i dobro raspoloženi. Lijepo nas je ovako vidjeti pa makar na jedan dan.

To je to za ovaj četvrtak a do sljedećeg, pozdrav iz sveee snage!

Nijaz - Caja

Još samo ovo: Ako želite da uspijete u društvu, ubijte svoju savjest.

.be">
.be

Mislim na moju djecu, mislim na djecu cijelog svijeta. Oni su nevini. Ne bi ih trebalo hraniti mržnjom pa da sutra postanu gori od onih koji su nam napravili toliko zla.

Ipak...Ipak treba im reci da bar znaju. Ne moraju niti da mrze niti da praštaju.

Oni to ne mogu za nas uciniti ali moraju znati da im se isto to može desiti.